previous arrow
next arrow
Slider

به سایت رسمی دکتر فرهاد صدرالدینی خوش آمدید

متخصص ارتودنسی

دکتر فرهاد صدرالدینی متخصص ارتودنسی و ناهنجاری فک می باشد. متخصص ارتودنسی شخصی است که آموزش های لازم جهت اصلاح و ناهنجاری های دندان را طی کرده باشد. متخصص ارتودنسی یا یک شخص دندانپزشک هر دو آنها دورههای آموزشی یکسانی را در پایه دارند ولی دوره ارتودنسی جداگانه است. به طور کلی دندانپزشک اعمالی نظیر تشخیص درمان و تضمین سلامتی دندان و دهان شما را بر عهده دارد. درمان های نظیر عصب کشی،پر کردن دندان،روکش و سفید کردن دندان بر عهده دندانپزشک است. یک متخصص ارتودنسی خوب علاوه بر داشتن اینگونه مهارت ها موظف است که ناهنجاری ها و  بی نظمی های دندان و فک شما را درمان کند.

دندان ها نقش به سزایی در طراحی چهره و زیبایی لبخند شما دارد. بی نظمی دندان ها نه تنها زیبایی لبخند را از هر فردی سلب می کند بلکه سلامت دندان و دهان را به خطر می اندازد. گیر غذا بین دندان ها یکی دیگر از ناهنجاری های دندان هاست که افرادی که دچار این گونه بی نظمی بین دندان هایشان هستند با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. مشکل کجی و نامنظم بودن دندان ها می تواند منجر به بروز مشکلاتی از قبیل سردرد اختلال در آزادی بیان و عدم درست و صحیح ادا کردن کلمات و یا حتی تخریب ساختمان دندان و استخوان گردد. رهایی ازین مشکلات و خاتمه دادن به این ناهنجاری ها اهمیت درمان ارتودنسی را برای افرادی که دندان هایشان دچار اختلال و ناهنجاری هستند دوچندان می کند. با درمان ارتودنسی مشکلات مربوط به نظم و قرارگیری دندان ها بر روی فک برطرف شده و غذا خوردن میسر می شود . برطرف کردن این مشکلات بر عهده بهترین متخصص ارتودنسی ست تا با داشتن تجربه ،تخصص و مهارت کافی در این زمینه سلامتی دندان و دهان شما را تضمین کرده و زیبایی چهره و لبخندی زیبا را به شما هدیه کند.

زمانی که ساختمان های صورت در حال رشد و پیشروی هستند اصلاح هماهنگی در میان روند رشد آن ها نیز به درستی انجام می گیرد. بنابراین اعمال ارتودنسی در این زمان به سهولت نتیجه بخش خواهد بود و در نتیجه به زمان کمتری نیز احتیاج دارد. لازم به ذکر است که بیشترین موفقیت های حاصل از درمان ارتودنسی در این دوره زمانی حاصل شده و نتیجه زودهنگامی را برای بیمار و متخصص به ارمغان می آورد. اما در صورت که هماهنگی بین روابط رشد دندان ها و ساختمان فک و صورت به صورت کامل طی شده باشد اعمال ارتودنسی به مراتب سخت و دشوار خواهد بود و در نتیجه پروسه انجام این درمان با روند کندتری انجام می گیرد. بنابراین تصحیح روابط بین ساختار صورت و فک و دندان ها نیاز به انرژی وکار بیشتری خواهد داشت.

 

آخرین مقالات