دکتر ارتودنسی

دکتر ارتودنسی واژه ای عامیانه جهت توصیف متخصص ارتودنسی می باشد. در واقع ارتودنسی یکی از رشته های تخصصی دندانپزشکی است که به مرتب کردن دندان‌ها و تصحیح روابط فکی و صورتی می پردازد. در واقع اولین تخصصی دندانپزشکی می باشد که از تقریباً از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا شروع شد. اگر در جستجوی دکتر ارتودنسی خوب می باشید در واقع به دنبال یک متخصص ارتودنسی هستید. یک دکتر ارتودنسی پس از یک دوره تحصیلی شش ساله دندانپزشکی عمومی می‌شود و سپس یک دوره چهارساله را جهت اخذ مدرک تخصصی دکترای ارتودنسی طی می‌کند که در طی این چهار سال فقط به درمان بیماران ارتودنسی می پردازد. دکتر ارتودنسی یکی از تخصصی ترین رشته های دندانپزشکی می باشد که به علت تفاوتی که با سایر رشته های دندانپزشکی دارد و زمان‌بر بودن درمان ارتودنسی بیماران نیاز به گذراندن دوره تخصصی فشرده و گاها طولانی جهت درمان بیماران می باشد و به این دلیل قویا توصیه می کنیم جهت درمان های ارتودنسی به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

دکتر ارتودنسی | دکتر فرهاد صدرالدینی

دکتر ارتودنسی | دکتر فرهاد صدرالدینی

دکتر ارتودنسی خوب

متأسفانه برخی از افراد غیر متخصص اقدام به درمان ارتودنسی می کنند که با توجه به عدم آگاهی و تفاوت کامل ارتودنسی با بقیه رشته‌های دندانپزشکی مشکلات فراوانی برای بیماران ایجاد می‌کنند. لذا اگر ساکن تهران هستید مراجعه به دکتر ارتودنسی در تهران به شما توصیه می شود. اگر در اینترنت به جستجو مشغول هستید حتما از متخصص بودن فرد درمانگر مطمئن شوید. تجربه حداقل ده سال در انتخاب دکتر ارتودنسی خوب فاکتور مهمی می باشد. توصیه ما به شما مراجعه به مطب دکتر ارتودنسی و مطمئن شدن از تمام موارد فوق و صحبت با بیماران پزشک می باشد. از دیگر مواردی که مخصوصا وقتی به کلینیک‌ها و یا درمانگاه های دندانپزشکی مراجعه می کنید باید دقت کنید مالک بودن متخصص ارتودنسی در آن مجموعه می باشد. متاسفانه بسیار مشاهده شده چون ارتودنسی درمانی طولانی می باشد به دلیل مالک نبودن متخصص ارتودنسی در میانه درمان روابط صاحب درمانگاه و متخصص به مشکل می‌خورد و در این بین درمان درمان ارتودنسی بیمار به مشکل بسیار جدی برمی خورد. از جهت دیگر موردی که گاها دیده می شود بیمارانی هستند که به ده ها دکتر ارتودنسی جهت معاینه مراجعه می‌کنند و در این بین با معاینه توسط افراد متفاوت و بعضاً غیر متخصص درمان های بسیار متفاوت با هزینه های غیر متعارف که یا خیلی ارزان با خیلی گران می باشد خواهند شنید. متاسفانه در این مراکز تخصصی ارتودنسی بارها این چنین افرادی را مشاهده کرده ایم که دچار سردرگمی شدید شده اند و گاها حتی زمان درمان ارتودنسی کودکان آنها گذشته است و مشکلات غیر قابل جبران به وجود آمده است.

بهترین دکتر ارتودنسی

توصیه ما به شما مراجعه به حداکثر چهار تا پنج دکتر ارتودنسی می باشد که بعد از آن بهترین دکتر ارتودنسی انتخاب و جهت مراجعه اقدام شود و شاید بهترین و راحت ترین راه این باشد انتخاب دکتر ارتودنسی معتبر از طریق توصیه بیماران و آشنایان صورت بگیرد. بهترین را انتخاب کنید و در نظر داشته باشید ارتودنسی غیر اصولی و ناصحیح می‌تواند عوارض بسیار و گاها غیر قابل جبران برای شما و فرزندان شما ایجاد کند. با مراجعه به دکتر ارتودنسی معتبر آسایش خیال خود و درمان مناسب را برای فرزندان خود رقم زنید. یکی از مواردی که مشاهده شده گاها افراد غیرمتخصص برای جذب بیماران استفاده می‌کنند ترس والدین از کشیدن دندان می‌باشد در بعضی درمان‌های ارتودنسی ایجاد حداکثر زیبایی و ثبات دراز مدت درمان در گرو کشیدن دندان می باشد. پس اگر دکتر ارتودنسی خوب شما طرح درمان همراه با کشیدن دندان را توصیه کرد با مراجعه به افرادی که اعتبار کمتری دارند ولی ادعای درمان بدون کشیدن دندان را مطرح می کنند درمان خود را دچار مشکل نکنید و به خاطر داشته باشید شاید چندین سال طول بکشد تا شما بفهمید که در درمان دنبال شده صحیح نمی باشد.

دکتر ارتودنسی خوب در تهران

پس اگر به دنبال دکتر ارتودنسی خوب در تهران هستید در جستجوی خود دقت کنید و برخی از عنوان ها مانند انجام ارتودنسی کوتاه مدت که مدعی انجام ارتودنسی در کمترین زمان ممکن می باشد گمراه نشوید. بسیاری از بیماران به دنبال این هستند ارتودنسی را در کمترین زمان ممکن و بدون آنکه دیده شود انجام دهند و گاها گرفتار افراد یا مرکز های غیر معتبری می‌شوند که از این عناوین گمراه کننده مثل ارتودنسی سریع یا ارتودنسی نامرئی استفاده می کنند و از این طریق تلاش در جذب بیمار به هر طریق را دارند. بسیاری از این روش ها هنوز آزمایش خود را پس نداده اند و از آنجایی که این مراکز غیرمعتبر که معمولاً به صورت اجاره ای اداره می‌شوند اطمینان دارند که در بلندمدت نتایج درمان های آنها قابل پیگیری نمی باشد. همچنین بعضی از این روشها با گرفتن قالب و فرستادن نزد بعضی از لابراتوار ها که اقدام به ساخت پلاک های مربوط به ارتودنسی می‌کنند انجام می شود که در طی آنها به راحتی می توان مراجعه به دکتر ارتودنسی را دور زد و بیمار هم که فقط قالب گیری کرده و مجموعه ای از دستگاه‌ها را تحویل گرفته است معمولاً قادر به انجام تحقیق کافی جهت انجام شدن تمام مراحل این درمان ها توسط متخصص ارتودنسی نیست که باعث می‌شود امکان انجام این درمان ها به صورت غیر تخصصی و بدون اینکه به بیمار از این مسئله آگاهی داشته باشد افزایش یابد. نگران هزینه بالاتر یا انتظار بیشتر جهت ویزیت با دکتر ارتودنسی معتبر نباشید. مطمئناً با انجام درمان صحیح از انجام درمان مجدد و هزینه مادی و روحی بعدی رهایی خواهید یافت.

دکتر ارتودنسی خوب

یافتن دکتر ارتودنسی خوب در تهران و شهرهای بزرگ شاید آسانتر باشد. چون در این شهر ها امکان دسترسی به متخصص های مختلف بیشتر است و حق انتخاب بیش بالاتری داریم، ولی در نظر داشته باشید در این شهرها با توجه به جمعیت بالاتر امکان سوء استفاده هم بالاتر می باشد، پس محتاج تحقیق بیشتری هستید. یافتن دکتر ارتودنسی خوب ارزش وقت و زمان را دارد و در نهایت در وقت و هزینه شما صرفه جویی می‌شود و از گرفتاری های بعدی جلوگیری می شود.